Training Klantgericht handelen – 1e lijns

Algemeen

Deze training is specifiek bedoeld voor 1e lijns medewerkers, front-office medewerkers die telefonische klanten/burgers te woord staan. Ga er maar aan staan, elk moment een andere klant of burger aan de telefoon krijgen, continu schakelen tussen de verschillende emoties die je hoort en proberen daarin het juiste te doen.

Tijdens deze 1 daagse training gaat het om hoe kan jij klanten zo snel mogelijk kan helpen. Hoe denkt de persoon aan de andere kant van de lijn. Dat betekent dat we inzoomen op de vraag achter de vraag, wat zijn valkuilen in dit contact en hoe ga jij daar goed mee om. Wat doe jij dus wel en waar ligt jouw eigen kracht in dit soort gesprekken. We zorgen ervoor dat jij volop centraal staat en nog meer plezier beleeft aan het klantcontact.

Doelgroep

Voor iedereen die telefonisch contact heeft met klanten en burgers vanuit een frontoffice, receptie, of balie functie waarbij jij benaderd wordt.

Programma

  • stilstaan bij wat wil jouw klant en wat wil jij;
  • de vraag achter de vraag weten te achterhalen;
  • hoe non-verbaal gedrag je aan de telefoon kan helpen;
  • do’s en dont’s aan de telefoon;

We gaan oefenen met jouw eigen casuïstiek en uiteraard ook veel lol beleven.

Trainers

De opleiding wordt verzorgd door een zeer ervaren trainer die in de dagelijkse praktijk werkzaam is. De docent brengt u op een prettige wijze de theorie en daaraan gekoppeld de toepassing in de dagelijkse praktijk bij.

Deze praktijkervaring zorgt ervoor dat de cursus nooit droog of saai wordt.

Overig

Hybride opleiding

SV Land verzorgt in een professioneel opleidingslokaal hybride trainingen omwille van het coronavirus. Hierdoor kunt u de gewenste opleiding blijven volgen, zoals u dat van ons gewend bent. Hybride wil zeggen dat de cursist zelf mag kiezen of hij/zij naar Zoetermeer komt voor een klassikale les of dat er gekozen wordt voor een digitale les, vanaf een eigen werkplek.

In deze hybride opleiding krijgt zowel de thuis cursist als de cursist op locatie dezelfde docent en materie. Als (thuis)cursist bent u ervan verzekerd dat u daadwerkelijk onderdeel uitmaakt van de groep. Hierdoor krijgt u als (thuis)cursist de professionele aandacht die nodig is tijdens een opleiding.

In-company

Bij alle trainingen is het mogelijk om maatwerk te leveren en onderdelen die belangrijk zijn voor uw organisatie op de voorgrond te plaatsen of aan het trainingsprogramma toe te voegen. Bij de samenstelling van de groepen kan rekening worden gehouden met de diverse functiegroepen en hun werkzaamheden.

Vraag offerte aan

Wij maken gebruik van cookies. Gaat u akkoord met deze cookies, klik dan op 'Accepteren'. Meer informatie

Wij gebruiken verschillende soorten cookies. Deze zijn er allereerst om u de beste gebruikerservaring te geven en daarnaast om ons inzicht te geven in hoe de website gebruikt wordt. We gebruiken functionele, analytische en tracking cookies. U leest er meer over in ons cookiebeleid.

Sluiten