Teamfoto SV Land Taurus (Heren 1)

SV Land nieuwe hoofdsponsor van Taurus

1 oktober 2015 – SV Land is de nieuwe hoofdsponsor en naamgever van Taurus Heren 1. Dat maken de volleybalvereniging en SV Land vandaag bekend. Taurus en SV Land hebben een contract voor 3 jaar getekend.

De nieuwe naam van het eerste herenteam wordt SV Land Taurus en het team komt uit in de eredivisie, de hoogste nationale competitie. Michiel Bakker, Algemeen Directeur van SV Land zegt: “Sport is van groot belang voor de maatschappij. Het heeft een sociaal karakter en is goed voor de gezondheid. Dat laatste sluit aan op ons vakgebied, sociale zekerheid en verzuim. Taurus is een actieve vereniging die volledig op vrijwilligers draait en toch op het hoogste niveau uitkomt. Dat steunen wij graag”.

Jan Kazius van Taurus is blij met SV Land als sponsor: “Eind 2014 werden de eerste contacten gelegd met SV Land. Al heel snel hadden beide partijen een goed gevoel over de toekomstige samenwerking en werd besloten om de samenwerking contractueel te bevestigen. Ik ben er van overtuigd dat SV Land voor Taurus een goede keuze zal zijn. Wij kunnen over en weer profiteren van wat we hebben en kunnen.”

SV Land Taurus heeft voor seizoen 2015-2016 het team al op orde. Flor Polinder is nieuw als spelverdeler, in het midden komt Jorad de Vries het team versterken en aan de buitenkant komt Jelle van Jaarsveld erbij. Mats Bleeker komt het team als libero versterken. Bleeker, slechts 17 jaar oud, heeft deel uitgemaakt van de jeugd-oranjeselectie en traint nog altijd veel uren. Dit seizoen maakt hij zijn debuut in de eredivisie.

Met deze nieuwe spelers en SV Land als nieuwe hoofdsponsor is Taurus klaar voor het aankomend seizoen.

Teamfoto SV Land Taurus (Heren 1)