Aandacht voor de mens en een goede uitvoering doet verzuim, fraude en werkloosheid dalen
21 januari, 2016
Minder uitkeringen door persoonlijk contact met de cliënt Organisaties zetten burgers en klanten steeds meer op digitale afstand. Dit geldt niet alleen voor gemeenten en UWV, maar ook voor bedrijven en verzekeringsmaatschappijen. Laat digitalisering tijd opleveren voor persoonlijk contact. Over dit onderwerp organiseerde SV Land een kennisbijeenkomst op 2 juli 2019 in congrescentrum Domstad te Utrecht. Lees hier een verslag
Verregaande digitalisering bij de overheid zorgt al jaren voor minder klantcontact bij gemeenten en overheidsdiensten. Onderzoek bij vijf gemeenten in Nederland bewijst echter dat het ook anders kan.
Meer informatieWilt u als gemeente, overheidsorganisatie of verzekeraar aan de slag met de FIP-methode? In dit artikel zes simpele dingen die u direct kunt doen om de dienstverlening te verbeteren.
Meer informatieEvaluatie van het project Frequent, Intensief en Persoonlijk contact bij de intergemeentelijke sociale dienst Brabantse Wal.
Meer informatieWij maken gebruik van cookies. Gaat u akkoord met deze cookies, klik dan op 'Accepteren'. Meer informatie
Wij gebruiken verschillende soorten cookies. Deze zijn er allereerst om u de beste gebruikerservaring te geven en daarnaast om ons inzicht te geven in hoe de website gebruikt wordt. We gebruiken functionele, analytische en tracking cookies. U leest er meer over in ons cookiebeleid.